Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Proste tradične v smečkách odvážny. ;-D Chytal by som si ich po jednom hajzlíkov ! 

Tebe karma mladej !

0 0
možnosti
MO

Pořád mě překvapuje, jak hodně to máš v hlavě srovnaný Michale.Karma!!

1 0
možnosti
JR

J36a20r22a 21R24a58n49k

4. 9. 2014 23:29

Poslete tam zdejsi Maruskinovou, ta si to nemuze vynachvalitR^

4 0
možnosti
JS

Škoda, že Merkelová radí kdekomu ve světě co mají a nemají dělat, namísto toho, aby řešila vnitřní problémy této země

12 0
možnosti
JO

Napsal jste to hezky a vtipněR^ a kdyby celý ten problém nebyl spíše k pláči, s chutí bych se zasmála. Ale přece jen, při představě Chánova obydleného z poloviny cikány a z poloviny muslimy se smát musím. Karma.

12 0
možnosti
SB

Ve všem bych s Vámi souhlasil, ale nikoli s tou ironií směrem k Putinovi. To nám chcete naznačit, že zmetka z něho dělá zlá Evropa a on že je dobrák od kosti?

3 0
možnosti
JK

Ne, Putin rozhodně není dobrák od kosti, ale hodná Evropa z něj dělá Satana, který může za všechno.

13 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327