Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po objevení tohoto článku si musím dát na hlavu popel. Rok 2030 jsem si při svém pohledu do budoucnosti také zvolil, ale jak koukám, o pár dní později nežli Vy. Každopádně karma ;-)

0 0
možnosti
DV

D98a12v23i98d 61V46l75k

31. 3. 2015 7:08

Dost ulepené. 

Narval jste tam vše na co lze na stopro ulovit karmu.RvRvRv

2 3
možnosti
MU

Odhadl jste. Jsem karmový populista.

0 0
možnosti
ED

Tak tohle mě neskutečně pobavilo, to se povedlo, je to výbordelný, akorát to tady asi málokdo pobere.. [>-]

4 0
možnosti
LK

L92e74o19š 82K26a70ň11a

30. 3. 2015 23:45

Aha. Hloupé.

4 4
možnosti
MP

Sám jsi hloupý, leoši. Pro autora KarmaR^

1 0
možnosti
RE

A to maj běloši za to, že jsou nenapravitelní sobci a individualisti;-D

2 1
možnosti

Doufejme, že se Šabatová roku 2030 nedožije... Ale ty obavy ze směřování Evropy mám taky...

4 0
možnosti
JK

To je... mírně řečeno hloupé. Aby jste se dožil vy, stačí málo. Zatím asi zřejmě netušíte jak málo, jak je to tenká nitka.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327