Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"recesistickou formou k trestu smrti" , sám bych to nenapsal líp, ten humbuk a hysterii vyvolala naše "objektivní" media, skvělý článek R^R^R^

0 0
možnosti

M90i31l46a88n 66K61e15s61l

4. 7. 2015 18:04

Co takové atrapy šibenic způsobily.Nejvyšší vládní papaláši vyčítají policii,že nezasáhla.Ta sebou neměla odborníka na to s čím je přípustné na protestní demonstraci pochodovat,tak nekonala.Nedá se nic dělat.Ministerstvo pro zbytečnosti musí vypracovat zákon,který bude tuto problematiku řešit.Vždyť stejně nebezpečné jako atrapy šibenic mohou být pro podělanou vládu čokoládové granáty,bakelitové pistole či dřevěné šavle nesené na demonstraci.Celé mi to připomíná jeden starý fór-policie zadržela chlápka,který měl u sebe nůž.Tím nožem prý mohl páchat vraždy.Ten na to řekl-to jsem rád,že mne podezíráte jen z vraždy a ne ze znásilnění.Já totiž sebou pořád tahám i náčiní pro tuto činnost.Bohouši,Bohouši už ti šíbe.

0 0
možnosti
Foto

J68a50n 56S72t96a48v48ě90l

4. 7. 2015 4:58

Děkuji, že jste tak pregnantně a precizně popsal to, co mě kolem "šibeniční kauzy", velmi to vítaného red-herringa pro všechny multikulti obhacovače, vytáčelo nejvíce.

Hrdinný rytíř Sralbotka se verbálně staví velmi hrdinně čelem výzvám, ve svém oranžovém kyrysu připraven čelit svým nejzavilejším odpůrcum či (domnělým i skutečným) nepřátelům, protože ve své chrabrosti a moudrosti je podpořen hlavně svou schopností dohlédnout budoucích následků dnešních činů, která je tak vlastní všem dnešním šlechetným  rytířům, nejvíce těm od levého rohu kulatého stolu (dokladem čehož z nedaleké ciziny budiž duo ci'Pras-o'-Fakis).

Takže zcela jistě ví, že po dekapitaci ne úplně ostrým nožem, které se mu dostane jistě v pravý čas od jeho nových přátel, jež se rozhodl tak statečně bránit proti hordám xenofobních Čecháčků a jiných fašounů, se opravdu šibenice bát nemusí.

1 0
možnosti

"Nejzajímavější na celé záležitosti byla posloupnost událostí.

Šibenice s požadavkem na trest smrti pro vlastizradu - Sobotkova reakce "nenechám se zastrašit". Zdá se, že Sobotka si uvědomuje, že je vlastizrádce."

Trefa ;-) ...sakra Proč volíte staré strany?! Nechcete něco nového už? Volit tohle v demokracii? No fuj, komunisti starý a nový, ale furt blbý.

1 0
možnosti

"Nejzajímavější na celé záležitosti byla posloupnost událostí.

Šibenice s požadavkem na trest smrti pro vlastizradu - Sobotkova reakce "nenechám se zastrašit". Zdá se, že Sobotka si uvědomuje, že je vlastizrádce."

Trefa ;-) ...sakra Proč volíte staré strany?! Nechcete něco nového už? Volit tohle v demokracii? No fuj, komunisti starý a nový, ale furt blbý.

0 0
možnosti

"Brát uprchlíky a mluvit o lidských právech, když jste před 3 lety házeli na ty samé lidi bomby je jako někoho zavraždit a pak mu milosrdně poslat věnec na hrob."

Já říkám že Top09 jsou skrytí komunisté R^ už kdysi před 89 Kalousek kandidoval v Komunistické svoloči za ČSL. Kdo neví, jako by nebyl.

2 0
možnosti

Skvěle a vtipně napsáno, karma. Já jsem také zděšen z toho, že si tvz. lidskoprávníhí aktivisté myslí, že oni nemusí dodržovat zákony a když dostanou od policie přes prsty, tak vřeští jak tlupa paviánů.

3 0
možnosti

"Já osobně jsem zděšen, že komunisté jsou zděšeni ze šibenice. Mám trochu strach, aby se příště nelekli třeba znárodňování"

;-D;-D

To je tak dobrý, že si článek budu číst postupně, ne naráz vše ... ;-D

1 0
možnosti

I když "antikarmu" na rozdíl od některých jiných čtenářů často nedávám, vám ji dnes dát musím. Rv

1 1
možnosti

Pamatuji si, není to tak dávno, jak na demonstracích , myslím, že to byli akademici a jejich studenti, pověsili z okna oběšence a jiné, kdy se nosily rakve jako konec toho či onoho. I když se mi ty šibenice také nelíbily, ale dva mladé lidi s nimi by se dalo vzít s nadsázkou, nebo ne?

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327