Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P24e22t87r 21H16a88l85í76k

3. 6. 2014 12:44

jeste vam tam chybi informace o Trilateralni komisi, kterou zalozil take David Rockefellera.

Jak se prorekl Schwarzenberg pri vystoupeni v Parlamentu, tak tato pry jen poradni komise rozhodla o bombardovani Srbska a NATO toto rozhodnuti realizovalo.

Je s podivem, ze to media ignoruji.

Citace pana Schwarzenberga:

Rád bych prostřednictvím pana předsedajícího upozornil pana poslance Foldynu, že nasedl falešným informacím. Já jsem nikdy nepodporoval bombardování Srbska. Naopak, to si dobře pamatuju, těsně před tím, než to začalo, bylo zasedání Trilateral Commision ve Washingtonu a tehdy byli tři, bohužel pouze tři přítomní, kteří se postavili proti plánu zahájit bombardování Srbska. To byl, budete se divit, Henry Kiessinger, byl to nynější ministr zahraničí Království švédského Karl Bild a potom jsem byl já v té diskusi. Je něco jiného, když ta válka proběhla a Srbsko ztratilo nadvládu nad Kosovem a nebyla nejmenší naděje možnosti, že by ji získalo zpátky, že jsem uznal Kosovo jako nezávislou zem. Ale bombardování Srbska jsem opravdu nepodpořil. Děkuji mnohokrát.“

11 0
možnosti
MK

Mám jednu připomínku ke kňýžeti Khárlovi. Není to Čech, ale česky žvatlající Rakušák se švýcarským pasem, který si přivlastnil majetek, který mu nikdy neříkal pane, pracujícímu v státní správě ČR ve prospěch Bilderbergu Jinak ale za blog děkujiR^

12 16
možnosti
PU

P54e10t33r 89U56h14e72r

3. 6. 2014 12:52

Velmi, ale opravdu velmi ubohý a hloupý příspěvek. Víc toho nenapíšu, neb to, co bych rád, nesnesou zdejší admini.

Pro autora. Co jste chtěl tímto blogem sdělit světu?

10 8
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327