Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J22a61r32a 85R83a95n52k

21. 11. 2014 10:06

Pussy Riot hraji nejakou roli v ceske politice? Pokud ano......poradte se s Berlasconim, ci jak se to jmenujeRv

1 4
možnosti
Foto

Velmi správný popis reality, karma R^

11 7
možnosti
VV

ze,

nejhorsi je, ze jednoho si lid zvolil za presidenta.

5 3
možnosti
Foto

Ten text má šmrnc. Díky za něj.

22 11
možnosti
TN

To je věc názoru. Ale je fakt, že takto vystavěný článek prostě nemůže být otvírákem kultivované diskuze.

4 3
možnosti
PS

Stupidní a ubohý článek s totálně nepochopením situace a podivným pohledem na věc.Je mi vás líto.

10 21
možnosti
PB

.... a próóóč ? ,- Vy sám jste už něco napsal ?!?

7 2
možnosti
DA

D90a75v34i12d 54A53d22l80e22r

20. 11. 2014 22:31

Vy nejste moc vzdělaný, že? Ale o to více zapálený, nadšením z tuposti hořící - za bolševika by z tebe byl skvělý svazák, chlapečku.

11 18
možnosti
MU

Stádo oveček spíše stálo na jejich straně :-)

7 2
možnosti
TV

Mě zaujalo, že v jedné části píšete, že studenti kritizují výroky vztahující se k době, kterou ani nezažili... takže si to přebírám tak, že co jsem nezažil, tak bych neměl komentovat, protože to neznám. V další části ale plamenně popisujete, jak Havel objížděl Evropu a lobboval za bombardování, jako byste byl u toho pomalu přítomen a přitom Vám bylo kolik? 7 let? Tak teď nevím, oni by neměli komentovat to, o čem nemají páru a Vy můžete (silně pochybuju, že Vás v sedmi letech nějaké Srbsko zajímalo) :-)

12 6
možnosti
MU

Problém Srbska trvá ovšem do dnes, osobně jsem Kosovo navštívil a pomáhám s organizací sbírek pro kosovské Srby.

Ještě nějaký dotaz?

13 4
možnosti
TN

Proč tolik slov?

Stačilo: "Kromě mě je mladá generace totálně vypatlaná."

18 6
možnosti
PB
Foto

J12i78ř83í 32K59i21n91d71l

20. 11. 2014 21:41

To, že prezident Zeman byldemokraticky zvolen, je nezpochybnitelné. Být prezidentem byla vždy pocta avrchol politické funkce. Morální povinností prezidenta je v úřadu prezidenta sipočínat tak, aby úřad prezidenta nedehonestoval.  Pokud tak vědomě činní je právem a povinnostíobčanů mu dát najevo, že se nechová, jak se na úřad prezidenta sluší. Prezidentobčany vědomě provokoval a tak není divu, že jej na Albertově vypískali.  Nebýt hloupého házení vajec neměla demonstracechybu. Při projevu ostatních prezidentů dav byl potichu a poslouchal projevy a odměňovalje potleskem. Nazývat tyto široké spektrum obyvatel gaunery a hlupáky mužejenom ten, kdo volil Zemana a je výraz občana, který se pohybuje v občanskéspolečnosti na úrovni suterénu

8 8
možnosti
MU

Já ho nevolil.

2 0
možnosti
LW

L70e90o 15W21o57l50f

20. 11. 2014 21:40

Škoda, že jste se nenarodil dříve. Se svými názory byste v totalitě dělal dobrou

figuru.

8 8
možnosti
MU

Jakou analogií jste k tomu dospěl? Že neházím vejce a respektuji výsledky voleb? Jo to je taková klasika totalitáře R^

13 3
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327