Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Takže vy chcete smysluplnou diskuzi, ale rovnou všechny Zemanovy odpůrce označíte jako užitečné idioty a svoloč. 

A vůbec vám nevadí, že už blog je nenávistný, plný argumentačních faulů, demagogie a urážek. 

Hm, tak to máte o dialogu opravdu svéráznou představu.

17 8
možnosti
MU

A oni jsou teda co? Revoltující mládež, která svržením demokraticky zvoleného prezidenta dosáhne prosperity ? 

Fíha, takový underground, to je snad i na ocenění, chybí už jen kuře ve vagíně.

6 5
možnosti
RE

Zajímavé. Za mlada jsem viděl své vrstevníky přesně tak. Dnes cítím, že mládež není tak špatná, jak se říká.

1 0
možnosti

P97a14v24e34l 36Č68e78r78n14ý

20. 11. 2014 20:18

Já si tipnu, jo? 

Neúspěšnej, nezaměstnanej, frustrovanej a bez ženský, trefil jsem se?:-)

11 5
možnosti
MU

Zaměstaný, v dlouhodobém vztahu, frustrovaný zcela určitě.

2 1
možnosti
PV

R^Pane Milane, smekám před vámi, ročníkem 92. Pochopil jste, o co v dnešní době jde především, článek doporučím všem slušným lidem a řadím vás do skupiny blogerů, kteří mají, co říct. Jen tak dál, vaše vidění světa je velkou nadějí, že není vše ztraceno.

Pěkná je zmínka o pomoci, kterou poskytovali Srbové našim emigrantům, sám jsem v jedné takové kauze figuroval. Dík za článek.:-)

17 13
možnosti
MU

Petře, Michale :-)

Nicméně děkuji.

2 0
možnosti
MT

Nevím jak si vysvětlit tu intenzivní snahu za každou cenu dehonestovat aktéry protestů proti Zemanovi. Jako by nestačilo vysvětlit, proč se mýlí. Možná ťali do živého.

11 4
možnosti
RM

velice do ziveho a velice presne taliR^

3 2
možnosti
BC

Díky, a nenávisti si nevšímejte.R^

7 8
možnosti
MT

Vždyť tenhle text je souvislý proud nenávisti?

7 1
možnosti
RM

Jedno slovo. JSTE MAGOR.RvRv Pardon to byly vlastne dve slova

8 7
možnosti
MU

Duchaplný příspěvek plný argumentace, zamyšlení a potenciální nabídky k dialogu.  Rozsudek vypadá minimálně k odnětí trestu pravdy a lásky, povinná návštěva Havlovy knihovny.

6 6
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327