Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Charlie je propaganda. Kdo je propagandou postižen, nemá mnoho šancí se bránit. Ti mladící zvolili terorismus a dnes již nežijí. Ale dělníci propagandy také ne a o tom musí všichni propagandisté světa přemýšlet.

4 4
možnosti
MU

Miroslave, ve 3 řádkách jste perfektně vystihl podstatu. Máte můj palec.

2 4
možnosti
MP

Ano jsem Charlie a to jen třeba proto,abych podpořil francouzský týdeník na ,který byl takovým ohavným způsobem spáchán zločin vraždy a ukázal nesouhlas s tím co se stalo a věř mi,že tímto si nikdo nepodepisuje ortel smrti jak píšeš ve svém příspěvku.Spíše se mi Michale Urbane zdá,že z tvého článku je spíše cítit něco ve smyslu...tak a máte to,když jste si o to koledovali,ale řečeno s potěšením.Svým způsobem jim vyčítáš to,že chtěli ve Francii zakázat nacionalistické strany,ale všichni víme,s čím většina členů takové strany sympatizuje i když se od toho distancuje.Píšeš také,že se vysmívali všem co je kritizovali,ale oni se vysmívali ne jen těm kteří je kritizovali,ale také všem ostatní a nebyl to výsměch,nýbrž humor,ale nikdy jsem neviděl,aby se mstili křesťané a nebo homosexuálové či kdokoliv jiný koho ve svém časopise uvedli,takovým způsobem jako teď.A aby toho nebylo málo,každý kdo si přečte tvůj článek(a já ho četl třikrát)musí pocítit jak se snažíš obratně říci to co jsem psal již výše a to,že ti jsou tihle novináři ukradený a svým způsobem píšeš,že si to zasloužili a aby to nebylo tak očividné,tak neopomeneš se alibizovat tím,že jako odsuzuješ v každém případě tuhle smrt.....ale z tvého článku je cítit jasný vzkaz.Každý,kdo bude vnímat řádek po řádku,uvidí,že tento týdeník jen v každém odstavci kritizuješ za to a nebo ono a tahle tvá úvaha ti řeknu chlapče je velice špatná a jsi velice drzý,že si dovolíš tohle vůbec napsat!!!!Já vím přesně kam tě zařadit,přesně tam,kam směřují tvé budoucí ambice:u neonacistů a nebo v nějaké té dělnické straně,kde víme všichni kdo  a s jakými názory a myšlenkami se tam združuje...

5 1
možnosti
MU

Alain Finkielkraut, židovský autor použil na Váš komentář vhodný citát, dovoluji si ho použít.

"V Evropě existuje velmi specifická forma politické korektnosti, a to ,vidět všude fašisty'." 

Jinak troubu v kuchyni jsem právě zkontroloval a zklamu Vás - žádná pec tam není. V koupelně mi teče voda, pokud by vás to zajímalo.

Jinak Váš komentář vykazuje známky vysokého IQ, takže si vaší analýzu rozhodně nedovolím zpochybnit.

3 3
možnosti
MP

Ne, mnozí nejsme Charlie. Stejně se mi zdají divné ty demonstrace za svobodu slova. To má smysl proti nějaké instituci či státu, ale chtít po fanaticích a kriminálnících, aby něco respektovali?  Mám pocit, že se tím pochodem zakrývají a překřikují hlasy, které by volaly po něčem jiném. Zahynuli lidi z redakce. Kdyby nezahynuli oni, myslím, že by zahynuli jiní, třeba v metru, na zalidněných pěších zónách. Tady jen zločinci dobře zpracovali přihrávku a zaštítili se bojem za jejich "vyšší ideály" u souvěrců, vydávají se za "Boží vojáky", a to jsou body navíc.

3 0
možnosti
Foto

Mám problém,  věřím v kapitalismus bez třídních a sociálních rozdílů, protože třídy neexistují. Existují pouze vlastníci lidského a věcného kapitálu.

0 0
možnosti
BK

...ne nejsme všichni Charlie...máme i vlastní rozum..

Nikdo neschvaluje idiotské zabíjení, ale nikdo taky nemůže schvalovat urážky a zesměšňování druhých !

Ty novináře zabil hloupej egoismus a snaha o to být slavný za každou cenu...no povedlo se jim to.

...a tady to papouškování prázdných hesel...všichni proroci s námi....

7 9
možnosti
MU

Víte, ačkoliv se proti islámu stavím také(ale stavím se vůči němu pouze na území Evropy), tak bych islám jako takový nikdy neurážel také. Nemám k tomu důvod, stejně jako nemám důvod urážet nábožesntví kohokoliv jiného. Je to věc osobní volby a svobody.

To co se stalo je skutenčně nechutné, ale chtěl jsem pouze upozornit na to, jaké byly životní idee těch satiriků.

Oni sktučně idealisticky věřili v něco, co končí podobnými obrázky.

Smutné, ale doufám, že to někoho probere, ještě není pozdě.

5 4
možnosti
MK

Vite, jako katolikovi se mi prici urazky me viry, nicmene nemam duvod pro to vrazdit.

8 2
možnosti
MU

Ještě jednou a naposled. Odsuzuji útoky na svobodu slova, ať už jsou vedeny proti komukoliv. To ale nemá být podstatou článku, podstatou článku je, aby jsme nebyli někým, kdo si celou dobu hřál na prsou vlastní vrahy.

5 0
možnosti
DK

Nezblaznili...proste jen nemame dostatek informaci...Ja jsem ten denik/tydenik nebo co to vlastne je, vubec neznal. A svobodu slova povazuji za dulezitou. Ale spousta z tech, kteri dnes hlasaji "je suis Charlie" jsou v realu proti svobode slova. Jsou to ruzne Romey apod...

1 0
možnosti
JN

Dobrá informace. Jen pro její ověření, promiň mi, že jsem nevěřící Tomáš, ale říká se důvěřuj, prověřuj. Mohl by jsi poskytnout odkaz na jejich starší články v originále?

0 0
možnosti
KJ

Myslím, že je úplně jedno o čem psal ten časopis. I kdyby to byl časopis pravicový, či psal sebevětší bláboly, tak není normální postřílet jeho redaktory včetně zcela nevinných lidí, kteří jenom byly ve špatnou dobu na špatném místě. Takhle se v našem civilizačním prostoru nesouhlas nevyjadřuje. Pokud to nechápete, tak si svobodu nezasloužíte.

10 2
možnosti
MU

Já nepíšu nic o tom, že to je normální a nepíšu nic o tom, že něco takového podporuji. Jestli vy neumíte číst, tak si dejte pár ročníků na základní škole.

6 1
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327