Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.....áááá, tak vono se dřív za vlastizradu stavělo ke zdi,- není od věci si takové praktiky sem-tam připomenout, vona symbolika má něco do sebe !

1 1
možnosti
PZ

karma, dobře popsána ta sviňárna, kdy se za stejný čin (viz zmiňovaní odboráři, nebo jste zapomněl jiné např.  "umělecké oběšence" , a podobné "hapenningy aktivistů") někdo chválí, ale jak si to dovolí prostý lid, řve se po trestech...

6 0
možnosti
OU

za své plus omluva, nemělo být.

0 0
možnosti
PZ

blog je o svobodě vyjadřování (šibenicích) a o nestejném metru na ně, né o nějakém týpkovi

6 0
možnosti
JL

Díky za pohled mladíka a z druhé strany, z centra akce. Očitý svědek je vždycky nejlepší, škoda jen, že váš blog je jasně zaujatý a ideologický. Já osobně si myslím, že šibenice na demošky nepatří, možná proto, že je mi o 40 let víc a komunisty si dobře pamatuju z doby, kdy se na nich ještě věšelo. I fašisti začínali tím, že křičeli "smrt vlastizrádcům", to je celkem jasné. Pokud zmínění tatíkové s maketami to mysleli jako srandu a nebo nevěděli, co činí, měli by jejich skotačení posoudit právníci podle současného právního řádu bez ohledu na to, co si kdo myslí.

1 0
možnosti
MM

Já souhlasím. Já nejsem zaujat, skutečně jsem v případě šibenic nezaujatý. Jenom říkám, že zákon neporušili a potvrdí to i policie. Kdyby ano, tak by museli stíhat i ty z prague pride, co měli šibenici, odboráře co měli šibenici, nebo skupinu čechy v čr nechceme, kteří oběsili brouka Pytlíka.

11 0
možnosti
Foto

Sobotka je spíše zrádce svých myšlenek. Vždy se vyjádří až po proběhlých událostech a podle toho jak píší média. Za článek karma R^

6 0
možnosti
RB

Když se před nějakým rokem po Praze producíroval Roztočil-Goldman s šibenicí a pověšeným čechem-Pytlíkem, tak tomu pražská kavárna tleskala a zděšen nebyl nikdo. Souhlas a karma R^

15 0
možnosti
Foto

Tak já zděšen nejsem. Mně se pouze z tvorů okolo Okamury zvedá pajšl. Ovšem pouze v případě pokud tento směšný politik nezačne skandovat Čechy Čechům. To se poté válím smíchy........A aby bylo jasno, ani mně se vlna emigrantů hrubě nelíbí, a to nemluvím o nějakých kvótách. Ale podobné akce těchto individuí pouze vyvolají odpor většiny veřejnosti....

4 3
možnosti
MM

Veřejnost má pobuřovat, že se jim politici vysmívají. Nikoliv jim skákat na špek a hysterii kolem šibenice.

.

7 1
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327