Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K66a34r93e75l 36N86o55v96á13k

14. 3. 2014 10:40

U nás není žádný volný trh a není tady žádný neoliberalismus.

Při zdanění pracujícího obyvatelstva ve výši kolem 65 % se dá stávající systém nazvat ekonomickou totalitou.

Uvědomme si, že podprůměrně vydělávající zaměstnanec odvede státu v různé formě přes 60 % svého příjmu, jeho děti musí chodit do státní školy a tam se učit státní ideologii.

3 1
možnosti

A kolik odvede Němec jehož země do značné míry záhne evropskou káru? Ještě víc ....

0 1
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3129x
Jmenuju se Michal Urban.
Narodil jsem se v roce 1992 a svůj život prožívám v neoliberální společnosti, která opustila své kořeny a podstatu bytí. Jsem jeden z mnoha příslušníků generace na kterou čeká pouhé splácení dluhu, za které nenesu žádnou odpovědnost, stejně jako miliony ostatních.
Jsem příslušník generace na které čeká časovaná bomba v sociálním experimentu prováděná kulturními marxisty, zvaným multikulturalismus. Jsem člověk odmítající stát se součástí vykořeněné šedé masy individualistů.
Můj FB:
https://www.facebook.com/tomas.tucek.12327